S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Darček vhodný pre každého:

 

produkt 0253

 

produkt 0255

  

produkt 0254

alebo

 

produkt 0166


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

Všeobecné obchodné podmienky platné na nákup v internetovom obchode
www.HotFixDizajn.sk

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Najdôležitejšie informácie pre vás - výber:

- textil objednávame u subdodávateľa vždy v pondelok pre objednávky realizované v predchádzajúcom týždni od pondelka ráno do nedele večer, subdodávateľ ho k nám privezie v utorok ( my zatiaľ vysádzame kamienky a kontrolujeme ich z obidvoch strán alebo vám vyrábame aplikáciu na mieru), v stredu objednávku nažehľujeme na textil a balíme, vo štvrtok posielame a v piatok by ste tovar mali dostať. Tovar od subdodávateľa tehotenského trička s dlhými rukávmi dodáme do 14 dní, ako nám ho dodávateľ dodá.

- tovar posielame len Slovenskou poštou, a.s. - poštovné pri platbe vopred sú 2,50 eur a dobierka 4,00 eur, ak nejde o väčší počet kusov tovaru

- platbu vopred vyžadujeme pri objednávke pri realizácii vlastnej aplikácie

- ak chcete tovar dodať rýchlejšie ako je náš bežný postup, do 50,00 eur je expresná prirážka 5,00 eur a nad sumu objednávky 51,00 eur je to 25% z ceny objednávky (neplatí pri tehotenskom tričku s dlhými rukávmi)

- prosím, pred objednaním sa zmerajte, pretože výmenu tovaru z dôvodu nevyhovujúcej veľkosti nebudeme akceptovať, vzhľadom na to, že každá aplikácia je robená na mieru konkrétnemu zákazníkovi a pri každom textile a hot fix aplikáciách sú presne uvedené miery

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Všeobecné obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky boli spracované podľa § 4 ods. 1 zákona č.22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o elektronickom obchode“), Občianskeho zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim Tatiana Heldová - TH dizajn, Považanova 1856/2, 841 01 Bratislava, IČO: 41 890 035, DIČ: 1039854255, OU - BA - OZP1 - 2015/012434 -2, č.živ.r.: 104 - 19806 (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim. Predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu www.HotFixDizajn.sk. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu, potvrdzuje svoj súhlas s tým, že tieto obchodné podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na každú kúpnu zmluvu uzavretú prostredníctvom internetovej stránky predávajúceho, na základe ktorej predávajúci dodá tovar prezentovaný na predmetnej internetovej stránke kupujúcemu (ďalej len "kúpna zmluva") a na všetky vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim vzniknuté pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Obchodné podmienky sú pre obe strany záväzné.

2. Objednávka

Všetky objednávky uzatvorené prostredníctvom www.HotFixDizajn.sk sú považované za záväzné. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je uskutočnenie objednávky s povinnosťou platby vybratým spôsobom a všetkých náležitostí, ktoré sú súčasťou objednávkového formulára. Po odoslaní objednávky dostane kupujúci na e-mail uvedený v registrácii potvrdenie o prijatí objednávky. Tento e-mail príde na elektronickú adresu bezodkladne po uskutočnení objednávky. Pokiaľ vám potvrdzovací e-mail nepríde do 24 hodín, prosím, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená v registračnom formulári, pokiaľ sa kupujúci a predávajúci nedohodnú inak. Vlastníkom predávaného tovaru je až do uhradenia plnej kúpnej ceny predávajúci. Vyplnením registrácie alebo záväznej objednávky dáva kupujúci predávajúcemu súhlas na zhromažďovanie osobných údajov a ich archiváciu podľa zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (meno, priezvisko, bydlisko, email, tel. kontakt) na účely vybavenia vašej objednávky a poslania tovaru.

3. Ochrana osobných údajov

Predávajúci sa zaväzuje rešpektovať súkromie kupujúceho. Aby predávajúci mohol ponúknuť hodnotné služby kupujúcemu, potrebuje poznať niektoré osobné údaje kupujúceho. Tieto údaje chráni pred zneužitím v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Ak je kupujúci fyzickou osobou (nepodnikateľ) je potrebné pre jeho identifikáciu, aby oznámil predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, adresu dodania (ak je iná), číslo telefónu a mailovú adresu. Ak je kupujúci právnickou osobou alebo živnostníkom, je kvôli účtovnej identifikácii potrebné, aby oznámil predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, adresu dodania (ak je iná), číslo telefónu a mailovú adresu. Údaje o nákupoch kupujúceho potrebné pre zaistenie dodávok tovaru, vybavovanie reklamácií a podobne, sú ukladané v bezpečnej databáze. Predávajúci sa zaväzuje, že tieto údaje neposkytne tretej osobe. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu. Zmeny v osobných údajoch môže kupujúci uskutočniť zmenením registračného formulára.


4. Zmeny a storno objednávky zo strany zákazníka


Zmeny, storno celej objednávky je možné najneskôr do 24 hodín od odoslania objednávky. Tieto zmeny sa dajú robiť len po telefonickom upozornení predávajúceho. Zmeny a storno objednávky sa dajú robiť len v prípade, ak už predávajúci nezačal s výrobou tovaru alebo tovar nevyexpedoval. Zákazník má podľa platnej legislatívy možnosť odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar do 14 dní na základe Z.z. 102/2014 zákona o zásielkovom predaji. Možnosť odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru sa však nevzťahuje na tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek zákazníka („na zákazku“) iba na tovar, ktorý je priamo na odber. Tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoškodený a nepoužitý, schopný ďalšieho predaja.

 

5. Storno objednávky a zmeny zo strany predávajúceho


Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo neprijať objednávku v prípade, ak je predmetom výroby dizajn chránený autorským právom, ak je tovar vypredaný a dlhodobo nedostupný. V takýchto prípadoch bude kupujúci okamžite o situácii informovaný.


6. Cena tovaru


Zákazník vidí na stránke konečnú cenu tovaru s DPH. Prevádzkovateľ nie je platcom DPH. K cene tovaru sa pripočítava cena za poštovné alebo iný spôsob doručenia. Kupujúci je informovaný o cene dodania tovaru. Cena sa kupujúcemu zobrazuje pri zadávaní objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru v prípadoch zmeny kurzu, náraste inflácie, pri zmene dodávateľa. Pre kupujúceho, ktorý ukončil objednávanie a prišiel mu potvrdzovací e-mail o akceptácii objednávky sa ceny nemenia. Za vytvorenie nového vzoru, ktorý nemáme v ponuke si účtujeme 12 eur za hodinu práce. Vytvorenie menšieho vzoru zvyčajne trvá do 15 minút, takže zaplatíte len 3 eur. Prosím, informujte sa a my vám vieme povedať odhadom čas, ktorý strávime výrobou aplikácie.


7. Spôsoby uhradenia tovaru


Tovar môže kupujúci uhradiť formou prevodného príkazu na účet predávajúceho uvedeného na faktúre, ktorá príde v elektronickej podobe po potvrdení objednávky predávajúcim. Tovar môže byť zaplatený aj na dobierku. V prípade väčších objednávok či výrobe tovaru podľa požiadaviek zákazníka si predávajúci vyhradzuje právo začať s výrobou tovaru až po uhradení plnej sumy za tovar.


8. Spôsoby dodania tovaru a poštovné


Po vložení tovaru do košíka je ďalším krokom objednávky výber spôsobu dodania. Zákazky posielame prostredníctvom Slovenskej Pošty a.s . V prípade objednávky väčšieho rozsahu sa dodanie rieši individuálne. V prípade špeciálnych požiadaviek na balenie tovaru a jeho doručenie nás, prosím, kontaktujte. Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty na dobierku je spoplatňované sumou 4,00 eur a pri platbe na účet vopred 2,50 eur, ak nejde o väčší počet kusov tovaru. Tovar posielame aj do Čiech (len platba vopred) prostredníctvom Slovenskej pošty vo výške 3,00 eur. Balíky sa spoplatňujú podľa cenníka Slovenskej pošty, a.s.


9. Sprievodné dokumenty pribalené k tovaru


Súčasťou tovaru je faktúra a návod nažehlenia aplikácie hotfix aplikácie a spôsob ošetrovania tovaru.


10. Dodacia doba
Dodacia doba tovaru, ktorý je pripravený priamo na odber (kamienky balené po 144ks) alebo hotfix aplikácie posielame na dobierku do 3 pracovných dní, pri
platbe vopred je dodacia doba 3 pracovné dni po nabehnutí peňazí na účet predávajúceho. Ak sa tovar vyrába na objednávku alebo sa musí objednať od externého dodávateľa, je dodacia doba od 5 do 14 pracovných dní, podľa toho kedy ste objednávku realizovali a od subdodávateľa. Textil objednávame u subdodávateľa vždy v pondelok. Pri požiadavke o dodanie tovaru na zákazku za kratšiu dobu ako 7 dní, si účtujeme rýchlostný príplatok 5,00 eur k cene tovaru do výšky objednávky za 50,00 eur, od 51,00 eur si účtujeme 25 % z ceny objednávky. V prípade objednávok väčšieho množstva tovaru sa predávajúci a kupujúci dohodnú na dodacej dobe. V prípade, ak sme vás informovali o odoslaní tovaru a tovar vám doručovateľ v oznámenej dobe nedodal, prosím, informujte nás o tom e-mailom alebo telefonicky. Obvyklé dodacie doby Slovenskej pošty sú uvedené na ich webovej stránke www.posta.sk. Tovar prostredníctvom Slovenskej pošty posielame vždy ako doporučený list 1. triedy, či balík. V prípade vyššej sumy objednávky je do poštovného pripočítané aj poistenie zásielky pre prípad straty.


11. Poškodenie obalu tovaru pri preprave


Tovar je zabalený bezpečne tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Napriek tomu sa môže stať, že obal sa pri preprave poškodí - za poškodenie obalu je zodpovedný prepravca. V takom prípade spíšte s prepravcom spíšte protokol o poškodení tovaru. V prípade, ak sa pri preprave poškodí tovar, budeme situáciu riešiť s prepravcom. Reklamácie z dôvodu poškodenia tovaru prepravcom prosím nahláste najneskôr do 24 hodín po prevzatí. Reklamácie po tejto dobe nebudú brané do úvahy.


12. Reklamácia dodaného tovaru


Po prebratí tovaru si obsah zásielky, prosím, ihneď prekontrolujte. V prípade, ak by bol tovar poškodený, máte právo žiadať o výmenu tovaru, zľavu z ceny, či odstúpiť od zmluvy. Chyby, ktoré sa týkajú reklamácie kvality textilu podliehajú overovaniu zo strany dodávateľa textilu. Zákazník má podľa zákona o elektronickom obchode právo počas 14 dní vrátiť tovar bez udania dôvodu. Tovar musí byť v originálnom obale, nepoškodený a nepoužitý. Tovar musí byť spôsobilý na ďalší predaj. V prípade, ak chcete tovar vrátiť, musí kupujúci informovať predávajúceho telefonicky alebo e - mailom a dohodnúť sa na ďalšom postupe. Tovar, ktorý by kupujúci poslal späť na dobierku alebo bez predchádzajúceho upozornenia na adresu predávajúceho, nepreberieme. Po kontrole tovaru predávajúci pošle kupujúcemu peniaze spôsobom ako mu boli peniaze zaslané kupujúcim znížené o sumu za poštovné a vrátenie zásielky. V prípade, ak by bol tovar poškodený, alebo použitý, predávajúci má právo uplatňovať si náhradu za tovar. Možnosť odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru sa však nevzťahuje na tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek zákazníka („na zákazku“) iba na tovar, ktorý je priamo na odber. Tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoškodený a nepoužitý, schopný ďalšieho predaja. Reklamácia bude vybavená podľa zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), ktorý v § 18 ods. 4 definuje, že predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 30 pracovných dní. Do tejto lehoty sa však nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie chyby či poškodenia. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má zákazník rovnaké práva, ako keby išlo chybu či poškodenie, ktoré nemožno odstrániť. Predávajúci nepreberá zodpovednosť a záruka sa nevzťahuje na poškodenie, ktoré vzniklo pri chybnej manipulácii, nedodržaním odporúčaného postupu pri nažehľovaní, nesprávnym používaním a čistením výrobku, nesprávnym skladovaním a iným mechanickým poškodením. Záruka sa nevzťahuje na odpadávanie kamienkov, ktoré si kupujúci nažehloval sám, iba na tovar, ktorý sme nažehlovali u nás termolisom.


13. Ako máte postupovať pri reklamácii?


Skontaktujte sa s nami telefonicky alebo e-mailom. Oznámte nám svoje meno, adresu, číslo objednávky. Po prekonzultovaní problému, prosím, zašlite tovar na našu adresu prevádzky: Tatiana Heldová – TH dizajn, Doľany 152, 900 88 Doľany. Tovar musí byť v originálnom obale, nepoškodený a nepoužitý. K tovaru prosím pripojte faktúru alebo iný doklad o kúpe. Tovar neposielajte na dobierku.


OTI0ODc